Comptes clars

Arrels aposta per ser una entitat responsable, eficient i transparent amb els ingressos econòmics que rep. La major part dels ingressos arriben gràcies a les aportacions desinteressades de persones sòcies i donants, que conformen una base social àmplia i segura que ens permet actuar sense condicionaments.

Fes un donatiu.

Dades econòmiques del 2020

Xifres econòmiques pendents d’auditoria.

El total d’ingressos de l’any 2020 ha estat de 5.006.356,94 euros.

• Finançament públic: 42%*
  • Finançament privat: 58%

*Hem acabat el 2020 amb superàvit degut a una subvenció imprevista que vam rebre a finals d’any. Aquests diners s’invertiran en seguir acompanyant les persones.

D’on provenen els ingressos?

Durant el 2020, els ingressos han arribat a través de les quotes dels socis i sòcies (18%) i de donants puntuals (17%) que han donat suport a la tasca d’Arrels. També de les administracions locals i autonòmiques (42%), d’empreses (7%), d’entitats col·laboradores (2%) i a través d’altres vies (14%) com els llegats o les donacions en espècie.

Com hem distribuït les despeses?

El total de despeses de l’any ha estat de 4.514.937,13 euros. El 76% s’ha invertit en atendre directament les persones sense llar, especialment en cobrir necessitats d’allotjament i suport social (53%), en serveis de primera acollida (18%) i al taller ocupacional (5%). Un 3% s’ha invertit en projectes i material per fer front a la Covid-19.

El pressupost restant ha servit per organitzar campanyes i accions de sensibilització i d’incidència política (9%) i per garantir el manteniment de l’estructura de l’entitat i la coordinació de l’equip de voluntariat (12%).

Vols més informació sobre la nostra activitat econòmica?

Documentació