Posa el teu gra de sorra per fer possible #ningúdormintalcarrer!

Crear un repte esportiu o artístic, organitzar una recollida de material, promoure un esdeveniment solidari… aquests últims dies ens estan arribant diverses iniciatives a favor de l’objectiu #ningúdormintalcarrer. Us en expliquem algunes, vosaltres també podeu impulsar la vostra!

Hi ha moltes maneres d’implicar-se en el repte #ningúdormintalcarrer: córrer una marató, organitzar una marxa nòrdica, gravar una pel·lícula… recentment ens han proposat diverses iniciatives que, d’una manera o altra, col·laboren per fer possible que més persones sense llar tinguin una clau i recuperin casa seva. També vosaltres podeu crear la vostra i sumar-vos al crit #ningúdormintalcarrer!

Pel·lícula Sense Sostre

Algunes persones que acompanyem a Arrels estan participant al rodatge de la pel·lícula Sense Sostre, que gira entorn de la vida d’una persona que viu al carrer i té com a objectiu visibilitzar la problemàtica del sensellarisme.  Per finançar la pel·lícula i que aquesta sigui una realitat cal la implicació de molta gent en la campanya de micromecenatge. Suma-t’hi!

Arrels Runners Solidaris corre la Marató de Barcelona

L’equip de corredors Arrels Runners Solidaris correrà el proper 12 de març la Marató de Barcelona a favor d’Arrels. Per fer-ho, han creat un repte al portal migranodearena.org en el qual us podeu sumar! També podeu participar comprant les samarretes tècniques esportives (10€) amb el missatge #ningúdormintalcarrer amb què correran els 42km. Tots els diners recaptats estan destinats a Arrels.

Pedaleja al Club Natació Barcelona

El proper 25 de febrer al matí, el Club Natació Barcelona organitza una classe d’spinning solidària oberta a tots els socis i sòcies del club. L’objectiu és recaptar fons per al repte de la Marató de Barcelona creat al portal migranodearena.org.

Marxa nòrdica de l’Hospital Sant Rafael

Cada any, l’Hospital Sant Rafael de Barcelona organitza una marxa nòrdica solidària. Enguany, aquesta tindrà el missatge #ningúdormintalcarrer. Serà el dissabte 18 de març al matí i hi ha una ruta curta de 6km i una llarga d’11km obertes a tothom. Podeu veure més informació i apuntar-vos en aquest enllaç.

Recollida de calçat esportiu

Clubs DIR organitza una recollida de calçat esportiu en bon estat per a les persones que acompanyem a Arrels; es podran portar fins el 13 de març a qualsevol de les seves instal·lacions.

Punts de llibre

El Monestir de Pedralbes ha inspirat les fotografies fetes per la religiosa Sor Isaura, amb totes elles ha fet punts de llibre que es poden comprar al mateix monestir. Tota la recaptació està destinada a Arrels.