Dorment és el nom d’un breu espectacle de dansa contemporània creat per les ballarines Laia Vila i Gisela Creus que mostra com una persona pot perdre-ho tot i trobar-se vivint al carrer. Es tracta d’una actuació que es pot representar a qualsevol espai, la propera tindrà lloc el 28 de maig a les 20h a nunArt Guinardó (C/Telègraf, 67-71).

“Una persona no acaba al carrer d’un dia per l’altre, la seva situació es va deteriorant amb el temps. Tampoc hi ha una única causa. Els motius són molts i variats: alguns depenen de la pròpia persona i altres tenen a veure amb la societat en la qual vivim.”

Aquest és el procés que es plasma en l’espectacle Dorment, una peça curta de 30 minuts inspirada en la tasca de la Fundació Arrels pensada per a poder ser representada a qualsevol lloc, preferiblement al carrer o en espais públics on una persona que visqui o hagi viscut a carrer pugui assistir-hi.

L’element clau de la representació és una teranyina ja que en el món de l’educació social, els pilars de la vida se simbolitzen a través dels fils entrelligats d’una teranyina. Aquesta representa la pròpia vida i les connexions que un pot construir i la facilitat amb què es poden trencar i caure en la soledat.

La propera actuació tindrà lloc el 28 de maig a les 20h a l’espai nunArt Guinardó (C/Telègraf, 67-71, Barcelona) i l’entrada és gratuïta.