A Arrels necessitem 60 persones que vulguin ser voluntàries a qualsevol d’aquests dos projectes: l’equip de carrer i la llar Pere Barnés. A l’equip de carrer s’ofereix un voluntariat de matí, tarda o nit; i a la Llar, un voluntariat de nit. Vols apuntar-te? Escriu a voluntariat@arrelsfundacio.org!

Sense el suport de les persones voluntàries, a Arrels no aixecaríem la persiana ni podríem obrir nous projectes o ampliar-los. Actualment tenim dues necessitats:

• sortir al carrer amb més freqüència i a més punts de Barcelona per arribar a més persones que viuen al carrer;
  • comptar amb un equip estable que cobreixi totes les nits a la Llar d’Arrels.

Per donar resposta a això, necessitem:

• 30 persones que s’incorporin a l’equip de carrer

En què consisteix: Sortir amb altres companys de l’equip de carrer en una zona determinada de Barcelona per visitar persones que fa temps que viuen al carrer. La persona que s’incorpori farà formació i pràctiques amb altres companys amb experiència.
Horari: Un matí, una tarda o una nit a la setmana, durant 3 o 4 hores.
Compromís que es demana: el voluntariat setmanal, més una reunió de seguiment al mes (al vespre) i una reunió bimensual de seguiment (al vespre).
Preferiblement persones majors de 25 anys.
Contacte: voluntariat@arrelsfundacio.org

• 30 persones per a voluntariat nocturn a la llar d’Arrels

En què consisteix: Tasques de consergeria a la llar Pere Barnés, on viu una trentena de persones sense llar amb una salut fràgil. També es busca compartir amb els residents l’estona després de sopar.
Horari: De 21:15h a 07:30h (es compta amb una habitació habilitada perquè la persona pugui descansar).
Compromís que es demana: Una o dos nits al mes.
Contacte: voluntariat@arrelsfundacio.org

Vols saber més? Llegeix les preguntes més freqüents sobre el voluntariat a Arrels.

One thought on “Busquem 60 voluntaris per a l’equip de carrer i cobrir nits a la Llar d’Arrels