Arrels ofereix allotjament a 250 persones sense llar i, per garantir aquest allotjament, necessitem suport. Per a això, aquest diumenge organitzem un concert solidari a la plaça dels Àngels de Barcelona. Serà a les 18:30h i actuaran els Gospelians de Girona. Us hi esperem!

El diumenge 22 de desembre, Arrels convida a un concert solidari a favor de les persones sense llar que hi ha a Barcelona. El grup Gospelians de Girona actuarà a la plaça dels Àngels (davant el MACBA), a les 18:30h, en un esdeveniment que serà gratuït però que demana la col·laboració ciutadana per fer possible #ningudormintalcarrer.

Us convidem a escoltar la invitació al concert de l’Anna Maria, persona que va viure 10 anys al carrer, ha aconseguit sortir-se i col·labora amb Arrels explicant que no és normal que una persona dormi al carrer.

Durant el concert, les persones assistents podran col·laborar de dues maneres:

• a través de diferents guardioles de cartró que hi haurà per tota la plaça i on es podran fer donatius en metàl·lic i amb tarjeta bancària,
  • enviant un missatge a través del telèfon mòbil al número 28014 amb la paraula ‘Arrels’ per donar 1,20 euros.

Assegurar l’allotjament de 250 persones

La iniciativa s’emmarca en la campanya Ningú dormint al carrer, que posa sobre la taula la necessitat d’assegurar una llar a les 250 persones allotjades per Arrels. En els darrers tres anys, l’entitat ha incrementat en un 28% el nombre de persones allotjades i al 2012 va destinar el 45% del pressupost a allotjament.

A Barcelona, hi ha 3.000 persones sense llar, 900 de les quals viuen directament al carrer. Durant aquest 2013, Arrels ha atès 1.317 persones, un 2% més que al 2012 i un 19% més que l’any 2010.

I tu, què pots fer tu?

– Vine al concert solidari d’Arrels!
– Apunta’t a alguna de les passejades que dissabte farem per cridar #ningudormintalcarrer
– Altres maneres de col·laborar