Inscriu-te a enquestar #personesquecompten

La nit del 10 de juny, organitzem la cinquena edició del cens de persones que dormen als carrers de Barcelona. L’objectiu és recórrer la ciutat per enquestar les persones que viuen al ras i conèixer millor les seves necessitats, així com el seu grau de vulnerabilitat. La informació que n’extraiem ens serveix per afrontar de manera més efectiva la problemàtica del sensellarisme i seguir treballant per fer possible #ningúdormintalcarrer.

• Quan: la nit del 10 a l’11 de juny de 2021, de 23:00 h a 5:00 h.

Necessitem ser molts voluntaris i voluntàries! Comptem amb tu?

Aquí trobes més detalls. Per a més informació, pots escriure’ns a cens@arrelsfundacio.org. Gràcies!

* Camps obligatoris

Dades bàsiques personals

Et demanem algunes dades personals per facilitar l'organització de l'equip de voluntariat i donar d'alta l'assegurança.

Serà molt útil si pots fer la inscripció en parella. Si no t'és possible, cap problema, faràs l'acció amb alguna altra persona que s'hagi inscrit individualment al teu mateix barri (en aquest cas omple només les dades de 'Persona 1' i deixa buits els de 'Persona 2'.

Persona 1
Nom *
Cognoms *
Data de naixement *
NIF (amb lletra) o passaport *
Adreça postal *

Indica el carrer, número, pis, porta, municipi i codi postal

Correu electrònic *

Necessitem el teu correu per enviar-te les primeres indicacions.

Confirma el teu correu.

Telèfon mòbil *

Autoritzo l'ús del meu número de telèfon mòbil per assumptes relatius a la gestió i coordinació de l'activitat RECOMPTE 2023 que realitza ARRELS FUNDACIÓ. Aquesta autorització permet incloure el meu número en grups de whatsapp i/o telegram creats únicament per dur a terme la gestió d'aquesta activitat.

Dades necessàries per al recompte

Zona de preferència per al recompte *

A continuació has de seleccionar el districte i la zona a la qual et vols inscriure. La nit del recompte no hauràs de recórrer tota la zona, sinó que uns dies abans t'enviarem un mapa molt més reduït dins la zona que hagis escollit. Al costat del mapa de cada zona, podràs trobar el nombre de places disponibles. Si la zona que vols escollir ja està plena, t'aconsellem que n'escullis una de propera

Zona sel·leccionada correctament