Tens un animal?

La guia (Sobre)viure al carrer a Barcelona recull els recursos públics i privats de la ciutat als quals poden anar directament les persones que viuen al carrer, sense necessitat de derivació per part de serveis socials.

En aquesta pàgina trobes els serveis als quals pots accedir amb el teu gos o animal de companyia. Si tens morrió, porta’l.

Última actualització: 19/07/2021

On pots entrar amb el teu animal de companyia?

Arrels Fundació

• Adreça: c/ Riereta, 24
  • Com arribar? Metro L2 i L3 Paral·lel
  • Horari: De dilluns a divendres de 9 h a 12 h i de 15:30 h a 18:30 h.
  • Altres: Hi trobes un servei de consigna per deixar les teves coses i serveis higiènics. Si necessites orientació també te la poden oferir. Pots entrar amb el teu animal de companyia; si tens morrió, millor si el portes.

Assís centre dꞌacollida

• Adreça: c/ Isaac Albéniz, 14-28
  • Com arribar? Metro L6 Reina Elisenda
  • Horari: De dilluns a dissabte de 8:30 h a 12 h.
  • Altres: Hi trobes esmorzar, espai per descansar i servei de dutxa. Pots anar-hi amb el teu animal de companyia; si tens morrió, millor si el portes.

Hospital de Campanya de Santa Anna

• Adreça: c/ Santa Anna, 29
  • Com arribar? Metro L1 i L3, Plaça Catalunya
  • Horari: De dilluns a dissabte de 8:30 h a 10 h.
  • Altres: Hi trobes esmorzar i un espai per descansar. Pots anar-hi amb el teu gos i pots demanar pinso.

Lola No Estás Sola

• Adreça: c/ de l’Artesania, 96
  • Com arribar? Metro L4 Llucmajor i Via Júlia, i L3 Canyelles.
  • Horari: De dilluns a divendres de 9 h a 13:30 h.
  • Altres: Espai específic per a dones i persones que se senten dones. Hi trobes un espai per descansar, dutxar-te i esmorzar. Pots anar-hi amb el teu animal de companyia.

Metzineres

• Adreça: c/ de la Lluna, 3
  • Com arribar? Metro L2 Sant Antoni
  • Horari: De dilluns a dissabte de 14 h a 21 h, excepte els dimarts que el horari es de 16 h a 21 h.
  • Altres: Espai específic per a dones i persones que se senten dones. Hi trobes espai per descansar, dutxes, etc. Permeten l’accés amb animals.

Associació Ciutadana Anti-Sida de Catalunya (ACASC)

• Adreça: c/ Lluna 11, baixos
  • Com arribar? Metro L2 Sant Antoni
  • Horari: De dilluns a divendres de 9 h a 15 h.
  • Altres: Hi trobes esmorzar, espai per descansar, rentadores i servei de dutxa. Si necessites orientació, també te la poden oferir. Sˈadmet l’accés amb animals.

CEPAIM

• Adreça: c/ Sant Pau, 80
  • Com arribar? Metro L2 i L3 Paral·lel
  • Horari: De dilluns a dijous de 9 h a 18 h.
  • Altres: Pots quedar-te a descansar.