Gemma

"En la calle me pasaron dos cosas que me plantearon el egoísmo humano"

Gemma

Cuatro meses viviendo en la calle.

“Mai havia estat al carrer però les circumstàncies de la vida m’hi van fer arribar. M’ho plantejava com una aventura i tenia una gran amiga que m’acompanyava. Jo estic impedida i això ho demostraven la crossa i la cadira de rodes que deixava al meu costat cada vespre.

Van haver coses boniques: alguna persona que et donava caritat o algun bar que a quarts d’una del matí et portava restes de menjar. Però van passar dues coses que em van plantejar l’egoisme humà. Una matinada que dormia amb sis o set companys em van arrencar la manta amb la qual dormia i vaig haver d’acabar la nit amb un tros de manta del company del costat. Un altre dia que dormia amb la meva crossa sota el cap com a coixí van tirar i, a part de la medicació i la documentació, em van deixar sense la crossa, sense ulleres i sense res.

Penses en com és la gent, que és capaç de robar a un pobre del carrer. Però això es dona dia a dia. Penseu-hi!”

Descubre su historia en este vídeo: